Polityka prywatności (RODO)
Mając na uwadze art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Aleksandra Skiba, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Aleksandra Skiba, z siedzibą przy ul. Niedziałkowskiego 21 lokal 110, 71-410 Szczecin, posiadająca NIP 8421707758, REGON 385519270. Z administratorem można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Niedziałkowskiego 21 lokal 110, 71-410 Szczecin, drogą e-mailową na adres e-mail: skiba_aleksandra@wp.pl.
2) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) –d) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane bowiem jest to niezbędne do wykonania zawartej z Panią/Panem umowy, przedmiotem której jest obsługa prawna, udzielenie pomocy prawnej, czy wykonanie innych zleconych Administratorowi usług (a konsekwencją ich niepodania może być niemożliwość wykonania na Pani/Pana rzecz umowy czy świadczenie usług, jak i odpowiadania na Państwa korespondencję), obsługi zapytań, które Pani/Pan kieruje poprzez wiadomość e-mail, formularz kontaktowy, jak i kontaktowania się z Panią/Panem, w celach związanych ze świadczeniem usług i pomocy prawnej. W pozostałym zakresie podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
4) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane także na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest obsługa transakcji, reklamacji i zapytań, windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, przechowywanie danych dla celów archiwalnych oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa).
5) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu i w zakresie niezbędnym dla zawarcia i realizacji zawartych z Administratorem umów czy realizacji zleconych usług, ewidencji zawartych umów, kontaktu z Panią/Panem w związku z realizacją umów i świadczeniem pomocy prawnej, do celów archiwalnych dotyczących informacji o obsłużonych Klientach, rozliczenia zawartych umów, a także dla ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń przed Sądem, i w celach marketingowych, w tym takich jak przedstawienie ofert na realizację zleconych usług – zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są także dla celów podatkowych i rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i konieczności uiszczania stosownych należności publicznoprawnych.
7) Administrator przetwarza dane osobowe, które pozyskał od Pani/Pana w związku ze zleconą mu obsługą prawną, usługami prawniczymi, czy też innymi świadczonymi na Pani/Pana rzecz, jak i w związku z otrzymaniem zapytania, jak i może przetwarzać dane, które nie pochodzą bezpośrednio od osób których dane dotyczą, a zostały mu przekazane w ramach współpracy z Klientami.
8) Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe także w zakresie, w jakim są one udostępniane przez źródła publicznie dostępne, tj. pozyskane m. in. z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) i Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG).
9) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są współpracownicy Administratora (bez względu na formę prawną podjętej współpracy), osoby świadczące na rzecz Administratora usługi (w tym m. in. prawne, księgowe, informatyczne, tłumaczeń). Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione osobom i podmiotom na ich prawnie uzasadnione żądanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
10) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), przy czym przekazywanie to zgodne będzie z postanowieniami rozdziału V ogólnego rozporządzenia o ochronie danych – z zapewnieniem ochrony przekazywanych danych.
11) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zawartej z Panią/Panem umowy (na czas zawartej umowy), zleconej obsługi prawnej czy na czas świadczenia usług i ewentualnego dochodzenia roszczeń. W przypadku zaś wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych – do czasu cofnięcia przez Panią/Pana tej zgody. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być przechowywane dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres ustalony właściwymi przepisami, jak i dla celów rozliczalności i udokumentowania spełnienia wymagań prawnych, w tym umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
12) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane elektronicznie i ręcznie, zgodnie z celem ich przetwarzania.
13) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
b) żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
d) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
f) przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
h) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody co do przetwarzania przez Administratora Pani/Pana danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy, może spowodować zakończenie jej wykonywania i świadczenie usług, o czym Pani/Pan zostaną niezwłocznie poinformowani przez Administratora.
14) Z praw wskazanych w pkt 13), kierowanych do Administratora, można skorzystać poprzez kontakt na dane wskazane w pkt 1).
15) Administrator dokłada wszelkich starań aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
PLIKI COOKIES
Strona internetowa Kancelarii używa tzw. plików cookies m. in. w celach statystycznych (analitycznych – Google Analytics), jak i funkcjonalnych (technicznych). Strona internetowa Kancelarii nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tzw. plikach cookies, jak i zbiera te przekazane przez Państwa poprzez formularz kontaktowy.
Tak zwane cookies są małymi plikami tekstowymi, które są automatycznie zapisywane na Państwa urządzeniu końcowym. Niektóre cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne), inne cookies są zachowywane na Państwa urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Państwa przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).
Mogą Państwo zaakceptować tzw. pliki cookies lub wyłączyć je poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej (w której podany jest także czas przechowywania cookies), dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje, nie mniej ich wyłączenie może spowodować ograniczone funkcjonowanie strony internetowej Kancelarii.
Polityka prywatności (RODO)
Mając na uwadze art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Aleksandra Skiba, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Aleksandra Skiba, z siedzibą przy ul. Duńskiej 34/25, 71-795 Szczecin, posiadająca NIP 8421707758, REGON 385519270. Z administratorem można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Duńska 34/25, 71-795 Szczecin, drogą e-mailową na adres e-mail: skiba_aleksandra@wp.pl.
2) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) –d) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane bowiem jest to niezbędne do wykonania zawartej z Panią/Panem umowy, przedmiotem której jest obsługa prawna, udzielenie pomocy prawnej, czy wykonanie innych zleconych Administratorowi usług (a konsekwencją ich niepodania może być niemożliwość wykonania na Pani/Pana rzecz umowy czy świadczenie usług, jak i odpowiadania na Państwa korespondencję), obsługi zapytań, które Pani/Pan kieruje poprzez wiadomość e-mail, formularz kontaktowy, jak i kontaktowania się z Panią/Panem, w celach związanych ze świadczeniem usług i pomocy prawnej. W pozostałym zakresie podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
4) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane także na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest obsługa transakcji, reklamacji i zapytań, windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, przechowywanie danych dla celów archiwalnych oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez Administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa).
5) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu i w zakresie niezbędnym dla zawarcia i realizacji zawartych z Administratorem umów czy realizacji zleconych usług, ewidencji zawartych umów, kontaktu z Panią/Panem w związku z realizacją umów i świadczeniem pomocy prawnej, do celów archiwalnych dotyczących informacji o obsłużonych Klientach, rozliczenia zawartych umów, a także dla ewentualnej windykacji i dochodzenia roszczeń przed Sądem, i w celach marketingowych, w tym takich jak przedstawienie ofert na realizację zleconych usług – zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są także dla celów podatkowych i rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i konieczności uiszczania stosownych należności publicznoprawnych.
7) Administrator przetwarza dane osobowe, które pozyskał od Pani/Pana w związku ze zleconą mu obsługą prawną, usługami prawniczymi, czy też innymi świadczonymi na Pani/Pana rzecz, jak i w związku z otrzymaniem zapytania, jak i może przetwarzać dane, które nie pochodzą bezpośrednio od osób których dane dotyczą, a zostały mu przekazane w ramach współpracy z Klientami.
8) Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe także w zakresie, w jakim są one udostępniane przez źródła publicznie dostępne, tj. pozyskane m. in. z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) i Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG).
9) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są współpracownicy Administratora (bez względu na formę prawną podjętej współpracy), osoby świadczące na rzecz Administratora usługi (w tym m. in. prawne, księgowe, informatyczne, tłumaczeń). Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione osobom i podmiotom na ich prawnie uzasadnione żądanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
10) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), przy czym przekazywanie to zgodne będzie z postanowieniami rozdziału V ogólnego rozporządzenia o ochronie danych – z zapewnieniem ochrony przekazywanych danych.
11) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zawartej z Panią/Panem umowy (na czas zawartej umowy), zleconej obsługi prawnej czy na czas świadczenia usług i ewentualnego dochodzenia roszczeń. W przypadku zaś wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych – do czasu cofnięcia przez Panią/Pana tej zgody. Dodatkowo Pani/Pana dane mogą być przechowywane dla celów podatkowych i rachunkowych przez okres ustalony właściwymi przepisami, jak i dla celów rozliczalności i udokumentowania spełnienia wymagań prawnych, w tym umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
12) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane elektronicznie i ręcznie, zgodnie z celem ich przetwarzania.
13) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
b) żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
d) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
f) przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
h) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody co do przetwarzania przez Administratora Pani/Pana danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy, może spowodować zakończenie jej wykonywania i świadczenie usług, o czym Pani/Pan zostaną niezwłocznie poinformowani przez Administratora.
14) Z praw wskazanych w pkt 13), kierowanych do Administratora, można skorzystać poprzez kontakt na dane wskazane w pkt 1).
15) Administrator dokłada wszelkich starań aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Pliki Cookies
Strona internetowa Kancelarii używa tzw. plików cookies m. in. w celach statystycznych (analitycznych – Google Analytics), jak i funkcjonalnych (technicznych). Strona internetowa Kancelarii nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tzw. plikach cookies, jak i zbiera te przekazane przez Państwa poprzez formularz kontaktowy.
Tak zwane cookies są małymi plikami tekstowymi, które są automatycznie zapisywane na Państwa urządzeniu końcowym. Niektóre cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne), inne cookies są zachowywane na Państwa urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Państwa przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).
Mogą Państwo zaakceptować tzw. pliki cookies lub wyłączyć je poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej (w której podany jest także czas przechowywania cookies), dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje, nie mniej ich wyłączenie może spowodować ograniczone funkcjonowanie strony internetowej Kancelarii.